Nyår? whatever!

Tja tja!

Hm...idag ska jag sitta hemma. Hela dagen. 
Fick mina expanders igår. Tryckte direkt in den lilla rosa i örat. Vill använda alla samtidigt x)


År 2009 vill jag också: 

Till Arvikafestivalen med Miyo (mamma vet inte...än.)

Börja massproducera dreads

Sy massa kjolar i sånär smånättyg :D (SKA GÖRA!)

Och; fixa mitt rum så jag trivs (yes!)


Inte riktigt mina nyårslöften (åt skogen med dom!), men det är väl...framtidsplaner. Mål på kort sikt. haha. 

Hare King, å sorry Lina för att jag inte pallar med att hänga med dig ikväll, min förkylning är tillbaka och jag vill inte smitta nån. Dessutom mår jag metalt inte bra. Gillar dej ändå <33


Till Jenny: Ska man ha en blogg ska man blogga, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0