Håret har kommit <33

Nu har håret kommit fram till Jenny :D

och bara för att internet är sepe ville inte bilden laddas upp just nu...mojs...


ang. töjningar har jag kommit fram till hur jag ska göra:

jag köper till 6mm, och sen när det kommer så får jag se om jag kör till 5 eller 6, och kör jag inte till 6 så säljer jag det som blir över.

Inköpslista:

spir-ac Acrylic Ear Spiral
Maximum Diameter: 4mm
UV Colours: Clear €1.33

spir-ac Acrylic Ear Spiral
Maximum Diameter: 5mm
UV Colours: Black €1.33

spir-ac Acrylic Ear Spiral
Maximum Diameter: 6mm
UV Colours: Black €1.33 

spir-ac Acrylic Ear Spiral
Maximum Diameter: 5mm
UV Colours: Purple €1.33 

spir-ac Acrylic Ear Spiral
Maximum Diameter: 5mm
UV Colours: Blue €1.33 

spir-ac Acrylic Ear Spiral
Maximum Diameter: 6mm
UV Colours: Blue €1.33 

FCW UV Fluoro Ear Claw
Size: Large
UV Colours: Green €1.59


plug-uvglst UV Glitter Star Flesh Plug
Size: 5mm
UV Colours: Blue €4.19


uvexpgl UV Straight Glitter Expanders
Maximum Diameter: 5mm
UV Colours: Clear €4.19

uvexpgl UV Straight Glitter Expanders
Maximum Diameter: 6mm
UV Colours: Purple €4.19 


expbanuvstr UV Stripey Banana Expanders
Maximum Diameter: 4mm
UV Colours: Blue/White €4.19

Yey! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0