1 maj

Mamma ställde in mys i stan med fika ._. 
Nu ska jag istället uggla hemma och plugga till musikprovet. 

Och så ska jag jobba på Ronjas dreads feta mycket, för jag är allergisk mot det håret (utslag och nysningar osv) så jag vill bli klar så snabbt som möjligt så jag slipper det. 
Sen ska jag börja med mitt eget, ullen borde komma snart och sen har jag lite hår här hemma som ska dreadas upp till sommaren, skolstarten och lite att sälja. Funderar även på att rensa mina hårlådor och kolla vad man kan sälja, för det är inte så mycket som jag använder som jag faktiskt har. Till exempel har jag en halv rulle magalace, en halv rulle rexlace och en massa udda dreads. Får väl skaffa ett traderakonto och slänga ut skiten där, om ingen här vill ha något, för det tar bara onödig plats. Men innan jag gör det kollar jag med er ;) Funderar även på att köpa in massa grejer och sälja dyrt (haha) för att jag ska få in lite till London. 

BTW, är det någon som vill ha lite syntetisk trens? Jag har i mörkblått, Light Petrol Green, Orange, Neon Gul, Röd och Vitt. Och svart. Och kanske lite lila och lite snuttar av andra färger. Men då typ bara några centimeter. Har ju börjat göra nu, och det går snbbt, är kul och inte särskilt svårt, inte när man väl kommit igång. Kanske köper jag lite clips så ni slipper det, fast då lägger jag väl på lite på priset. För själva trensen är superbillig, då det är billigt med syntetiskt hår, lätt att göra och tar inte alls lika lång tid eller ansträngning som dreads. Om det är någon som vill ha kan ju pris diskuteras då, för än vet jag inte riktigt vilket pris jag ska sätta. 
Jag har även en hel del sektionerat och halvtuperat hår hemma, så om nån vill ha lite rosa eller röda dreads finns jag här ;) Randomhåret är fortfarande kvar, dock inte allt då Ullo ska få tillbaka sina dreads och jag ska skicka lite till Jim-Pim, så allt är inte lika fint men det är en hel del. Är man sugen kan man bara PM'a. 
Om någon är sugen på rosa lox, helhår, kan man även höra av sig, jag har ju en hel icakasse som bara ligger. Jag funderar på att använda dom igen till sommaren, men vet inte hur sugen jag är på att ha ett likadant hår två gånger, hur fint det än var. Jag har ju tänkt att ha lox på lägret denna sommar, men då tänkte jag ju godislox i lite olika färger. Dessutom vill jag ha lite kortare denna gång tror jag. 

Shiet vilken lång text det blev! Grattis till dig som inte hade bättre för dig och läste alltihop. Hårsnack är iofs ganska lätt att bladdra på om. Och har man väl börjat att skriva, är det svårt att sluta, tills man inte kommer på så mycket mer. Ehm...ja, det var väl det. Nu ska jag plugga till musikprovet på nåhot kul sätt, kanske filma in en teater med mig själv i alla roller? För är det kul att plugga kommer man ihåg mer, vet jag av erfarenhet. Eller så skriver jag en barnbok med bilder i. Fast det kan lätt bli flamsigt och så kommer man bort sig. Kanske jag bara ska plugga som normala människor gör?

Kommentarer
Postat av: jim-pim ;)

du kan ge mig alla dina lox :D! hihi MOHAAHAH!! <3

2009-05-02 @ 12:57:46
URL: http://www.limoli.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0