Dreads

Hellu *^_^*

Säljer nu syntetiska dreads av 100% Kanekalon. Det tuperas, tvinnas och värms, och finna att få i en massa olika stilar och färger. Jag gör dina dreads på beställning, och desto längre tid det tar - desto finare blir dom. Det tar dock minst 4 veckor för mig då skolarbete och hjälpa till hemma går före, enligt mamma...

Priser:

Helhår - 700:-
Inflätning - 150:-  (sker hemma hos mig)
Uttagning - 75:-  (sker hemma hos mig)
Omvärmning - 200:-

Om du vill fläta in själv finns det en hel drös av olika sidor på nätet som visar. 
Uttagning är inte så svårt, det klarar de flesta att göra själv. 
Omvärmning gör jag med dina dreads, du skickar dom till mig och jag fixar till dom. Dock inte maskingjorda. 


Om du bara vill köpa ett par dreads kan du kontakta mig via någon chattsida (kollar aldrig mailen)

Spacefisch@bilddagboken
Fridde@Hairdrobe
Fridde@Emocore

Men om du ändå vill kan du maila på [email protected]

Bilder på dreads:

Nuvarande andra settetsom jag har i just nu:


Lite olika stilar, alla inte gjorda av mej, dock har jag fixat till dom och värmt om dom:
Lite olika stilar och färger, och längder och tjocklekar.

Mina första, mjukisar:
Mina första dreads, mjuka!




Kommentarer
Postat av: ida

hur mk kostar 1 dreds bara

2009-01-29 @ 20:36:38
Postat av: K-chan

Vad kostar bild2 , Översta, hela bunten?

2009-01-31 @ 01:38:16
Postat av: Fridde

ida: du kan inte bara köpa en dread.

K-chan: de ska jag tyvärr använda själv...

2009-02-05 @ 16:02:47
URL: http://spacefish.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hur flätar man in dreads?

2009-05-14 @ 17:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0