....

Det blev ingen frukost. Eller, det blev några pepparkakor och en skål mjölk, om det nu räknas. Glasnudlarna är slut, så jag funderar på att gå till ica och köpa 2 paket. Men jga orkar inte. Blä, jag sitter i mjukisbyxor (!) och en stor, svart, sunkig luvtröja. Får se om det blir någon frisk luft idag. Sitter och kollar på en video om ps, såndadära grundläggande saker, måste lära mig ps nu, vill kunna göra en ny header till bloggen...känner mig som en tant på 87 som försöker fatta hur en telefon funkar...det går segt. 

Ska kolla om det finns nåt att snaska på i köket.

Jag gjorde en latte. Med mycket skum och grädde i. Men det här dieten lär jag vara tillräckligt fet vid nyår. Det är nyår iövermorron. Vet fortfarande inte riktigt vad ja ska göra....Lina sitter ensam, mamma och syrran vill att jag ska vara hemma, jossan ska kanske på fest med kyrkan...helst vill jag fira nyår...hm....inte ensam men...äch, jag vet faktiskt inte. Blä. Vi får se, jag är väl antagligen hemma som vanligt, spelandes monopol (suck) med mamma och syrran som alla andra år. Mormor kan ju inte komma detta år, hon har blivit så gammal nu och nåt sånt. Jaja, vi får väl se hur det blir. 

Kanske nån vill haffa mej? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0