Gomorrron!

Jaha. Vaknade klockan 11. Satte på datan direkt, vet ju att mamma är på jobbet och syrran ska till stan med nån kompis. Så jag bunkrade mig upp direkt. Nej, jag satte på mig kläder först förstås, haha. Man sitter ju inte vad datan nästan naken^^. 
Vill ha mitt kanekalon nu, så jag kan dreada! Har tråkigt. 
Detta är på beställning:
Buyhair:
3 Snow white
1 Whitest white
1 Bright Pink
1 Lime green
1 Neon Yellow
Hairdrobe:
1 Yellow
1 Baby blue
1 Bright Pink
1 Green
1 White
1 Red
1 Orange

Hoho, jag blir fattig, men skitsamma. ska ha ett rianbowhair till i april! :D

Hårplaner: (bara för att man blir så glad när man tänker på det!

Januari: Samla ihop tillräckligt för randomhåret, ta ut dreadsen jag har nu oh sätta i randomhåret
Februari: Randomhåret, jobba på rainbowhair
Mars: Låna fluffdreads av Ullo (hon får leta leta leta!) , fortsätta jobba på rainbowhair (det ska bli perfekt!)
April: Fläta ur Ullos fluffdreads och sätta in det perketa rainbowhair! :D
Maj: rainbowhair still....
Juni: Ta ut rainbowhair och blondera håret superljust, sätta i minilox av silvernyanser! :D (bra sommarhår)
Juli: sommarloxen
Augusti: låta håret vila lite, fläta i nåt nytt kul till skolan börjar igen..
hahha, som det hörs i slutet har jag inte planer för jättelångt frammåt, fr se om det blir så jag har skrivit. Men så är det tänkt iallafall. Sen får vi se hur det verkligen blir...haha :o

Nu ska jag antingen komma på något vettigt att skriva, eller så ska jag sluta skriva. Men nu har jag fan kommit in i att skriva, gosh vad snabbt det drar förbi! man ser knappt mina fingrar! jag hinner inte tänka! Mina fingrar sveper fram över tangentbordet i 180 kilometer i timmen, nej sekunden! jag börjar bli svettig, men jag hinne rinte torka av mig svettet. Plötsligt är jag med i tangentbords-VM, och jag sitter frotfarande och skriver. Schwisch! lpter det! Eller liknande. Men vad skriver jag om? Jag skriver sista Harry Potterboken, och jag är redan på sida 635 efter 2 minuter! wow, jag r bästa asså. Jag vinner tävlingen storslaet, andraplatsen gick till nån som skrev 2 HarryPottersidor pp en timme. Jag är mycket lycklig, alla ropar mitt namn och jag blir rikt på grund av min talang oich alla känner till mitt namn.....

Nä, nu ska jag äta frukost. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0