2008

2008 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning genom mitt 2008..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 japp, jag fixade med mitt hår :D

2. Höll du några av dina nyårslöften?
kanske en?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
inte vad jag vet ;)

4. Dog någon som stod dig nära?
nej! :D

5. Vilka länder besökte du?
Montenegro, Sverige och kanske nån till?

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Jaaaa som fan!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
haha, jag minns inget datum av 2008 utom typ senaste veckan? xD

8. Vad var din största framgång 2008?
extraknäckte som modell (: utan att tjäna pengar...men ändåååå

9. Största misstaget?

venne...

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, magsjuk i 2 veckor i Montenegro.. :(

11. Bästa köpet?
Alt hår ofc! :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
håååret

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
.
ja håret!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Alla kollolåtar! :D 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ivenne, minns inte 


16. Vad önskar du att du gjort mer?
vunnit på lotto mer

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat mindre pengar

18. Hur tillbringar du julen?
Familjen

 

19. Blev du kär i år?
nope

 

20. Favoritprogram på TV?
heroes

21. Bästa boken du läste i år?
Läste nån skitbra, minns inte vilken 8)

22. Största musikaliska upptäckten?

jag har lärt mig spela synth


 23. Bästa filmen du såg i år?
off, minns väl inte jag?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
ja!

25. Något du önskade dig men inte fick?
laptop, systemkamera, ny ipod osv...

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
var i skolan :(

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jaaaaaa

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
försök till att hitta mej själv, blandning av typ alla jag ser på stan xD (not)

29. Vad fick dig att må bra?
håret <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
sugen? sugen som i hungrig eller sugen som i...?

31. Vem saknade du?
haha, tror inte jag saknade nån, såri

32. De bästa nya människorna du träffade?
Ullo, Miyo, och typ mååånga på internet, alla söta hairdrobare ofc! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0