._.

Bion blev inställd, jävla ipren! >:(
Mår piss, har haft skitont i magen änsa sedan jag skrev sist. BAAAJS. 
Ska på bio imorron istället om jag mår bättre. Jossan ville nte ha mig imorron, men jag sak ge mig fan på att vi ska ses. Måste kolla med henne om nyår också, men jag tror jag faktiskt stannar hemma, vet inte om jag orkar fira. Har inget heller att sätta på mej...vill lixom inte riktigt komma i vanliga kläder, har ju hört hur Julia har köpt "den perfekta nyårsklänningen". men jag har inte riktigt råd för sånt just nu...inte orken heller, är ju förkyld...

Bläää, måste ringa mamma oh be henne köpa fettomat, brb!

Nähä. Hon var redan nästan hemma. Mitt pms tog över:

- Men ÅHH! *gnäll*
Då la mamma på luren :(

Nu är jag ännu argare än jag var innan. Och jag har fortfarade skitont. 

Vilke helt fullständig skitdag det har varit idag!


Såri pms...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0