Lite bättre

haha, västa spaminläggen asså...

Ringde upp mamma och sa förlåt. Försökte låta lite gladare. Det lyckades. har nu beställt hem bindor och glasnudlar. Cola gick inte hem. 

Jaja, man ska vara glad för det lilla man faktiskt har. Nu ska jag försöka att inte blogga mer idag. När man har kommit igång är det svårt att sluta. Vad jobbig jag känner mig.

*Skyller på pms*

hm...jag har faktiskt inget mer att skriva, men det känns bra att skriva, slipper tänka på hur jävlafuckingskitont jag faktiskt har. När jag fyller 15 och får min egna laptop, kommer jag att blogga typ 1 gång i halvtimman varje dag. Minst. Utom när jag är i skolan ofc.

Nu ska jag sluta skriva ner miga tråkia tankar om mitt bloggeri-bloggera, och kladda lite i ps. Min nya hobby. Funkar rätt bra när håret inte har kommit än. 

Ha det bättre än mej ;)

Kram Fridde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0