2008 summerat

Detta året har jag

( ) Druckit alkohol
( ) Rökt
(  ) Varit full
(  ) Rökt vattenpipa
(  ) Däckat
(/) Varit på fest
(x) Fått minneslucka
( ) Varit kär
( ) Älskar någon av motsatt kön
(x) Älskar någon av samma kön, ( kompisar )
( ) Fått ett sugmärke
( ) Gjort ett sugmärke
( ) Haft sex/strulat 
( ) Kysst en främling
( ) Strulat med någon av samma kön
( ) Strulat med någon av motsatt kön
(/) Sovit i samma säng som någon av samma kön (mamma...)
( ) Sovit i samma säng som någon av motsatt kön
(/) Gråtit dig till sömns
( ) Har haft sex ute i skogen
(x) Vaknat av att du gråter (haha, gör jag varje dag, när jag är trött rinner det)
(x) Slagit någon på skoj
(x) Blivit slagen på skoj
(x) Lärt känna över 10 stycken nya människor
( ) Åkt skidor
(x) Varit på sol semester (eller...jag solade ju inte...)
(x) Badat i havet
( ) Har haft snöbollskrig
(?) sett en hel fotbollsmatch
(?) Inte sovit på en hel natt
(x) Varit på sjukhuset
(x) Sovit i över 12 timmar
(x) Sett en film mer än 10 ggr
(x) Tagit någon på asset (på skoj)
( ) Velat dö 
( ) Fått ett IG 
( ) Åkt buss i över 10 timmar
( ) Varit ute en hel natt
( ) Blivit tagen av polisen
( ) Fuskat på ett prov
(x) Varit sjuk


Känner mig skötsam. Bara för att jag håller allt inne. Men så blir inte 2009. Då ska allt UT!

Kommentarer
Postat av: Sam

Duktig flicka du har varit ;)

2009-01-05 @ 23:29:13
Postat av: fridde

haha, jag vet 8)

2009-01-06 @ 22:00:38
URL: http://spacefish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0