Aldrig trodde jag att barn kunde vara så uttröttande

Asså småbarn. 
De är så söta, små, fattar knappt något och skriver J åt fel håll. De går runt med gossedjur hela tiden och skrattar och ler. 

Så trodde jag iallafall att det var.


De pringer runt och skriker BÖG (O_O jag blir chockaaad!) till 2 killar som är bästa kompisar. De tar linjaler och smäller med dem på våra bakar, kastar skor på oss och skriker andra fula ord som jag inte vill skriva på bloggen. Och de små tjejerna är inte bättre dom. Jag får vara 9887686545676789878998789 st barns fadder (fadder? och vad innebär deeet?) och de klänger på mig, drar i mina armar så de blir röda och vill följa med mig hem. 


Sammanfattningsvis: Jag har nu betsämt mig för att 1) aldrig jobba med barn. 2) Aldrig skaffa barn och 3) aldrig vara färgglad när jag besöker ett lågstadie eller dagis. Never more. 

Jag hatar barn D:<

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha stackars :' 8D

2009-02-17 @ 17:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0