Kollo 2009

Sedan jag var 8 år har jag åkt på kollo varje år. År 2006 hittade jag bästa kollot: Vretarna Udiis <3
Åkte dit 2 år i rad, 2006 och 2007. År 2008 var kollot borta och vi åkte till Gotland till Torsgård istället.

År 2009's kollokatalog kom precis nyss.
Uddis och backis är fortfarande borta (fridde skitsur) och jag vet inte vilket jag ska åka på iår. Jag blir ju 15 till våren och kan typ bara vlja på max 10 kollon...blä

Funderara på:

Björkbacken Musikkollo
Starrbäcken tonårskollo
Torsgårds ungdomskollo (igen..?)


Sen kan jag typ inte åka på nåt mer >_>

Please, help me!

Kommentarer
Postat av: hansu

HHAHA, jag vill också åka på kollo :D men alla ska typ konfermera sig -.- blääää, jag vet inte vem jag ska åka med :( haha

/hanna från torsgård

2009-01-13 @ 13:13:00
URL: http://hallonsnopp.blogg.se/
Postat av: k

Nääh nu får du ta o uppdatera lite ><

2009-01-13 @ 20:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0