om dreadsen

Ska ju ha regnågshår, det kommer att vara i en regnbåge på varje sida, om ni fattar?
tror dock på att jag ska lägga in disco pink mellan bright pink och red...

färger:

Bright pink - Red - Orange - Yellow - Neon Yellow - Lime Green - Green - Petrol - Turqoise- Royal blue - Lilac - Creamy white - Snow white

tror dock på att jag ska lägga in disco pink mellan bright pink och red...
får se när håret kommit...


sen ska vara först några enfärgade, sen några candycanes och sen enfärgade och så...så att färgerna lixom går ihop med varandra. 

lägger in en bild på ungefärligt hur det kommer att de ut (fast mitt kommer bli snyggare!)


fast...nu hittar jag inte bilden...well, om jag hittar den lägger jag in den, mkay?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0