upprepning...

Beställt och klart: 
1 Snow white

1 Creamy white

1 Whitest White

1 Bright Pink

1 Lime Green

1 Turqouise

1 Neon Yellow

1 Lilac

1 Petrol Green

1 Royal Blue
Sen ska jag köpa från hairdrobe:

1 Red 

1 Orange

1 Yellow

1 Green

1 Bright Pink (bra att ha)

thihi, ska betala in hairdrobe-kk' på fredag, och buyhair kk't behöver jag inte betala för! :D eller...jenny beställer åt mig, och det de kostar drar jag av från avgiften när jag ska göra hennes dreads.
Idag har jag:

 Vaknat alldeles för tidigt

Vaknat aldelles för sent

Kollat på top model <3

Tuperat 4 dreads (hellånga se i electric blue från afrocare, vet egentligen inte vad jag ska ha dem till, men jag tror jag ska värma dom och sälja dom, det blir 8 st, nån som är sugen? :P )

Suttit framför datan

Gjort mina första pannkakor

Haft ont iröven i 2 timmar 8)

Bra dag va? hahah, nu ska jag skriva i bloggen tror jag..haha, lär väl bli det jag skrev här (lat)

Pözz <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Cool frissa! =D

2009-01-07 @ 16:07:03
URL: http://blueice.blogg.se/
Postat av: K

Ladda upp bilder på dom 8 st? :D

2009-01-07 @ 23:26:42
Postat av: Fridde

svar till K: men de är inte värmda än, pallar inte, men såfort jag orkar ska jag! :D

2009-01-26 @ 16:43:25
URL: http://spacefish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0