Dags att ta upp bloggen igen?

Tjenare!
Var ett tag sedan jag skrev, vilket kan bero på:
- Stor SO-hemläxa
- Löshårsyande
- Lathet

Ja... och kanske för att jag inte har särskilt mycket att skiva heller. Eller jo det har jag säkert men jag är astrött, somnade halv 4 igår-natt, väcktes halv 8 och nu är klockan halv 12 och jag sitter å syr löshår. Är aptrött. Har varit en av världens trevligaste dag idag, HDträff <3 Ingen fattar hur jävla speciellt kul det är för mig, eftersom mitt sociala liv ligger just nu på 3%, som är internet. Läxor kommer ju före, och nu sista veckan är det galet mycket. 

Nä jag hade nog egentligen inte nåt att skriva ville bara se till att bloggen inte dör (:


PUZ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0