nytt hår <33

Hokay, let me tell you from the beginning:

Torsdag:

Jag gick på promenad med Lina istället för att åka skridskor. Vi gick lite på isen, den var 1 dmtjock minst. 

Såklart med my luck, går jag igenom den 0.0000001 mm tjocka isen, och trampar ned hela högra foten i smutsigt vatten. Lagom mysigt. Jag skiker ett litet fjortisskrik, och trycker ned vänstra foten i vattnet för att komma upp. Jag blir blöt om båda fötterna, mest högra som går upp halvvägs till knät.

Vi lunkar tillbaka mot skirdskobanan och omklädningsrummen för att berätta om tragedin, medans jag klagar över hur kallt, äckligt, blött och jobbigt det är. Jag känner vattnet pressas ut från strumpan mellan tårna, och bestämmer mig för att aldrig gå på is igen...

 

Fredag:

Jag var i lågstadiet och skulle hämta min hjälm. Och har man rosa och blått hår går man inte på lågstadiet osynlig.

 

 

En liten flicka kommer fram till mig:

- Är du punkare?

- Ehm...nej.

- Är du ett emo då?

- Nej.

- Men vad är du då? *förvirrad*

- Jag är...öhm..mej själv! *skrattar lite besvärat*

- Jaha...*går därifrån besviken*

 

Snart ska jag åka in till stan träffa lusius och låna ullos underbara dreads, träffa jenny och töja hennes öra och säga hej till sötstar :D

och så ska jag nog köpa hårfärg, och kanske nya snoddar om jag hittar en femma :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0