2 maj 2009

Idag vaknade jag av att solen sken in genom fönstret. Klockan 7. Det var ganska msigt, även om det var grymt tidigt. Men jag somnade om och vaknade av mobilen kvar i 8. Jag gick för att väcka mamma. Det gick bra, utom en sak. Hon vägrade gå upp. Jag blev sur och gick tillbaka till mitt rum, där jag satte på datorn. Nu har jag väntat på henne i en halvtimma, och jag funderar å att göra något drastiskt. Som att slänga disktrasan i fejan på henne. Eller sno täcket och kuddarna. Eller kanske låta katten klösa i fejan på henne. Något måste jag göra, för jag vill inte att det ska bli så sent, eller ännu värre, inte bli av. Som igår. Men gör jag något drastiskt är det risk att hon blir sur, och då kanske hon ställer in ändå. Får väl kanske prova att prata lungt med henne. Om hon inte går upp, duschar jag och sen äter jag frukost själv. Så gör jag något av dagen. För jag vill ut ut UT! Kan inte vara inne här en dag till. 

Så, nu ska jag dra. 
Kanske drar in ett inlägg innan vi åker (?) och berättar var jag ska :D


PUZ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0